Background Image

Tekmovanje iz finančne pismenosti (maj 2019)

Revija Moje finance je tudi v letu 2019 za vse tiste učence, ki obiskujejo krožek Mladi in denar ali se vsebin iz Priročnika 1 in Priročnika 2 za učitelje finančnega opismenjevanja mladih učijo v okviru drugih predmetov, organizirala že 5. državno tekmovanje mladih iz finančne pismenosti. Tekmovanje iz finančne pismenosti je potekalo v sredo, 15. maja 2019 na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.

Pravila tekmovanja:

  • Vprašanja so iz vsebin izbranih poglavij iz Priročnika 1 in poglavij iz Priročnika 2 za učitelje finančnega opismenjevanja mladih.
  • Učenci test pišejo 45 minut.
  • Test obsega 30 vprašanj.
  • Reševanje testa poteka z obkroževanjem pravilnih odgovorov.
  • Vsako vprašanje ima pravilen samo en odgovor.
  • Vsak pravilni odgovor šteje eno točko, kar pomeni, da je maksimalno število točk v primeru vseh pravilnih odgovorov 30.
  • Zmagovalec tekmovanja je tisti učenec, ki med vsemi tekmovalci zbere največ točk.
  • Najboljših pet tekmovalcev prejme zlata priznanja, drugih pet srebrna in tretjih pet bronasta priznanja.
  • Vsaka šola lahko tekmuje z največ tremi tekmovalci.
  • Tri tekmovalce za tekmovanje izbere učitelj krožka Mladi in denar bodisi z internim tekmovanjem na šoli bodisi kako drugače, to je prepuščeno šoli sami.
  • Zmagovalna šole je tista šola, ki s tremi tekmovalci zbere največ točk (rezultati vseh treh tekmovalcev se seštejejo).
  • Naj učitelj je tisti učitelj, ki krožek Mladi in denar vodi na zmagovalni šoli.

Pravila tekmovanja je pripravilo uredništvo revije Moje finance.
Ljubljana, marec 2019

Priporočeno branje:

  • Žiga Zajec, Osnovna šola Ob Rinži

    OSNOVNA ŠOLA - DRŽAVNI PRVAK 2019 »Že od nekdaj me zanimajo finance. Na tekmovanju sem bil že lani in mi je bilo všeč, zato sem se odločil, da bom poskusil pisati test letos še enkrat. Lani sem bil četrti, letos pa sem zmagal. Vesel sem napredka, a iskreno nisem pričakoval zmage. Finance so v bistvu povsod, zato se bom lažje znašel v življenju, vesel sem te možnosti.«

  • Jerneja Kučina, Gimnazija Jesenice

    NAJ UČITELJICA IN NAJ GIMNAZIJA 2019 »Imam zelo pridne dijake, pripravljali so se sami, o tem smo se pogovarjali, obiskovali so krožek, a če povem po pravici me je vseeno malo skrbelo, kako bo. (smeh) Zelo sem vesela in ponosna nanje. Učim matematiko in za dijake je odlično, da lahko vidijo, da je matematika uporabna v vsakdanjem življenju na področju financ. Dijaki znanja osebnih financ nimajo, a si ga po mojih izkušnjah želijo imeti.«

  • Matej Zupančič iz Gimnazije Jesenice

    GIMNAZIJA - DRŽAVNI PRVAK 2019 »Naloge na testu so bile težje kot prejšnje leto, ampak je vseeno šlo, ker sem se kar pripravljal na test. To znanje pa mi ni prišlo prav samo na testu, ampak mi bo prišlo prav v življenju nasploh.«

  • Peter Martin Leben, Srednja ekonomska, storitvena in gradbena šola, Šolski center Kranj

    SREDNJA POKLICNA ŠOLA - DRŽAVNI PRVAK 2019 »Na državno tekmovanje sem se pripravljal tudi izven šole. Upal sem, da bom premagal vsaj sošolce, ampak zmage v svoji kategoriji, nisem pričakoval. Sem je pa zelo vesel. Všeč mi je, ker se ta znanja prenašajo v realno življenje – dane so nam osnove, mi pa jih lahko nadgrajujemo.«

  • Ljubomira Jazbec, Srednja ekonomska, storitvena in gradbena šola, Šolski center Kranj

    NAJ UČITELJICA in NAJ SREDNJA ŠOLA 2019 »Vsi dijaki, ki so se udeležili tekmovanja so bili zelo dobri in jih področje osebnih financ zelo zanima. Ko smo začeli s predavanji so rekli, končno imamo predmet za življenje, zato sem kar malce pričakovala, da bodo posegli po zelo dobrih uvrstitvah. Res so zelo motivirani na tem področju, a tako dobrih rezultatov vendarle nisem pričakovala, tako da sem zelo, zelo zadovoljna.«